Saturday, September 5, 2009

语无伦次

我,
还是扮演者照顾人的角色,
什么时候,
倒回来,
让被人照顾自己呢?

好累,
我真的好累,
付出了那么多,
为什么到最后,
自己又变成了坏人呢?
不明白,
我真的不明白...

人,
真是恐怖!
人前人后,
不同的性格,
不同的说法,
不同的行为,
不懂哪是真、哪是假的,
猜不透...

我,
好害怕,
不懂该怎么办,
不想在受伤害了,
心已经碎了,
再也承受不了任何压力...

你,
不要再靠近我了,
忽冷忽热,
我受不了...

你,
请你关心该关心的人,
和你想关心的人,
也请你离我远远的...

我讨厌你!
超讨厌你的!
讨厌你!讨厌你!讨厌你!
我讨厌死你了!!!!!!

1 comments:

Anonymous said...

pei,sori,everytime u r de person who take care of me...im useless,i cant help in anythin..but i hope tat 1 day i will take care of u also..hehe...but i think until graduate also cant...haha..jkd...can i guess who de prsn is?
is it 2532?
if yes,i think wat decision tat u have made is good..good for urself,k..dun let u get hurt anymore..u deserve better than tat...k...